Followers

Wednesday, June 10, 2009

Father's Day Contest

Huhu... contest lagik.. byk sungguh contest sejak akhir2 nie.. Kali nie mama x ambik part. biar abah ngan farrihin plak yg mencuba nasib.. special thanks to mama tisya coz sudi organize contest nie .. For the details of the contest, please click this banner .



Setelah ku pikir2, ku telek2.. akhirnya gamba nie juga yg berkenan di hati...




~ Abah mandikan farrihin dalam baldi~



Nama Ayah: Mohd Firrdaus bin Romeli
Nama Anak : Muhamamd Farrihin bin Mohd Firrdaus


Umur : setahun


Kenapa suka gambar nie?..


1. Gambar nie buat saya tergelak bila ingatkan ragam si kenit nie.. geli hati sungguh nengok keletah putera raja nan sorang nie . Gamba nie diambil ahad lepas masa farrihin 'tolong' abah cuci skuter . Disebabkan farrihin teringin sangat nk masuk dalam baldi, jadi abah tunaikan hajat farrihin , bersiram terus putera kenit ni dalam baldi ..



2.Also, gamba nie as a proof Abah farrihin yg Loyal. huhu.. Sebenarnya , kalau nk dibanding dgn mama, byk lagi masa yg Abah guna nak melayan fe'el farrihin yg tak nk duduk diam sesaat .. sekejap nk naik moto, sekejap nk tengok ikan, sekejap nk naik kereta. walaupon kengkadang tu cam dibuli pon ade.. tapi itu lah cara nk tunjukkan kasih sayang seorang ayah juga tidak bertepi...



Father's Day Celebration Plan? ;


Banyak plan yg tersemat di kepala , tapi x finalize lagi .. al-maklumla.. tahun pertama abah farrihin sambut Fathers day . Yang penting, ade kejutan untuk Abah Farrihin.. Tunggu....


5 comments:

yatie chomeyl said...

yg ni mandi dgn pampers tu kan? hehe...gd luck gak utk ur hubby n baby ;)

[-suziey-] said...

good luck farrihin:)

firahadifa said...

Yatie,

Thanks...

Suziey,

Good luck jugak untuk Aqeel

Jard The Great said...

hehe.. mmg comel ar..

shakeymirza said...

tqvm vote for my airell

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...