Followers

Monday, January 11, 2010

Lady In Red Giveaway : The winner

Pemenang bagi kategori paling menarik







Pemenang bagi kategori paling Sweet










Pemenag bagi Kategori Paling Menyerlah










2nd best winner......

Kategori Paling Menarik












Kategori Paling Sweet













Kategori Paling menyerlah











-
Tahinah kepada pemenang... yg tak menang jangan kecik ati yer.. nanti kite buat contest yg lagi lagi best!... Kepada pemenang2 diatas, sila emailkan alamat ke firahadifa@gmail.com yer.. utk pengeposan hadiah


and to all contestant , thanks for joining my brothers n SIL contest!!!!

14 comments:

nsazwa said...

salam...
tahniah pada semua pemenang....byk2 contest yg ada..yg ini lah dirasakan adil keputusannya...tak de kroni2...hihihi...hebat mata juri memilih..memg tepat dgn kategorinya...tahniah!!!!

imanmom said...

tahniah buat semua yang menang...

mama tisya said...

tahniah pd smua pemenang

firahadifa said...

nsazwa,

bile buat contest , baru la tau macam mana susahnya nk cari pemenang.. like menarik benang dalam tepung , tepung x leh berselerak... kena carik betul2 supaya memuaskan hati semua pihak ..

huuhu.. bermadah plak i nie..

zahryanie said...

salam..
saya dah emelkan alamat saya kt akak..
hepi sangat2 sbb ni lah first contest yang saya join..dapat hadiah pulak tu..hihihi :D

*loue me* said...

kak..saya menang ke?cm tak caya je..hehhe..tQ2.and say thx to ur bro & SIL.(perasaan dh melayang2 dh ni sambil mimpi hadiah).saya email kat akak ye

rien said...

tahniah kpd pemenang....

Unknown said...

subhanallah..rezeki daripaNYA....alhamdulilah..saya pemenang untuk kategori paling sweet...nanti saya emailkan alamatnya...

Nea Flerida said...

suke sgt sy menang. maseh ye akk:) dh send emel kt akk..

Zalia Firdina said...

terima kasih.. saya menang untuk kategori paling menyerlah

nanti sy emailkan alamat yer

Lieya said...

tahniah kepada yang menang..

Anak Wak Yat n Kak Som said...

sy dh email kan.. xtau akak dpt ker x

Mama Zharfan said...

i pun dh email my details (quite some time ago ie mas mula2 kuar result) hope u dh dpt my email...in case u tak dpt my email, u can email me back :
suzie284@yahoo.com

Mama Zharfan said...

just wanna say thanks for the lovely prize..dh selamat sampai :) ni i dh letak pic kat my blog:

http://suzie284.blogspot.com/2010/02/lovely-prize-from-lady-in-red-giveaway.html

tq once again!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...