Followers

Monday, October 4, 2010

Maid in Malaysia


Haha... tak habis2 lagi ke cite pasal bibik nie ?? mmg hot sungguh cite pasal bibik nie .. mostly yg komen bout gamba2 yg geli hati tang dia menyelit tue.. but ade lagi yg buat i geli hati tak hingat... korang nk tau apa ???


cite dia macam nie ... my BIL la nie.. tengah surf2 youtube , tetiba dia terbuka dokumentari ni,

MAID IN MALAYSIA

so dia pon buka la .. then dia shock giler... giler giler .. coz muka i pon terselit sekali ! ahaha.. diorang curi2 gamba i buat documentari nie .. but only 3 second .. but so funny sehhh.. 


see this ! minit 2:28- 2:30 ...

(update : laaa.. x dapat nengok kat blog.. nengok kat youtube je la ek)



diorang rakam gamba i masa kat one mall nie , i dunno when.. mungkin da lama coz i rasa masa tu i tak kawen lg . and style tudung pon style lama ... my sister & BIL say nampak sgt i nie kuat shopping ! keke


i tak kisah tang kuat shopping tu... but yg i kisah.. when people nengok kat youtube, they tend to think , i pon MAID gakkkkkk !!! aduhhhhhhhhhhhhh ahahahaha

13 comments:

Ein said...

Hahaha Apid lwk giler... Ada ker ko msk lam documentary maid xtahan aku

Bitt (double IS) said...

tak fair coz maid yg buat hal global tak tahu.... i rasa kite kena pasang ccctv or camera terselit mana2 tuk maid buat hal biar tunjuk plak kan hehehe btw pandai plak maid tu jawap bila kena interview dengan org puteh tu....akekekke

yatie chomeyl said...

hahahhaha aku gelak besar. bidio tu pnjg sgt, aku x tgk habis..tp aku searh tang muka ko je.
ntah2 kalau aku tgk habis, nmpk gak muka aku kat mall ahahahaha

Liza said...

Lamanya aku tgk dokumentari maid tu.. ta perasan lak ada saat ko dah letak.. haha... anak dara sunti..

FTN said...

wallamakk..zaman bila tu? hehe

firahadifa said...

tu la ein.. funny kan.... kekeke

bitt,

macam x fair gak documentri nie

yatie ,

babe, cuba ko try nengok. entah2 ade.. kekeke

Liza ,
gi kat mint 2.28 terus .. muke i ade tengah bercakap2 ngan promoter.. kekekeke

FTN ,
Zaman aku anak dara la.. x nengok muke n badan aku cekeding semacam ?? .. kekeke

mama_umar_maryam said...

fidah,i abis bace citer bibik tu mmg gelak sakan dpn lappy nih,mmg pelik bebenor org indon nih,xsumer tp klu yg rpob mcm ni mmg manusia pelik & xsedar dek untung..bc new n3 ni lgla i gelak sbb this time u pulak terselit,hahahaha

alinalan said...

hehehe...
cam gitu la plak...
tak leh bukak u tube plak kat opis nih...

Unknown said...

fidah... mujur la few second jer..
tp org leh la pasan.. eh comel gak maid tu... heheheheeiiii

O said...

glemer gitew
hehehehehe
=p

Dewi's Artwork Station said...

haha..panjang sgt la plak video nye...

Ummi Salsabila said...

best juga ek dpt terselit .interprem mmg suke.huhu.tp bab maid la plak.kelakar.:p

Farra Dhelina said...

hahaha..adeiii nsb sekejap je sis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...