Followers

Thursday, January 14, 2010

Contest Sweet Picture Anak Bersama Ibu

Salah satu azam tahun baru saya ialah cuba participate ngan segala contest yg ada dalam blog... yeahhhh....





ok , contest nie anjuran E!YA semperna birthday dia bulan nie... happy birthday yer.. yg ke berapa ek?? keke..


Syarat2;

1) Mestilah gambar tersebut IBU BERSAMA ANAK..umur dari baby sehingga 3tahun.. OK


bilangan anak tidak kisah janji xmelebihi umur yang d'inginkan..

2) Nama anda & your anak beserta tarikh lahir.. ~DONE

3) Letak picture satu SAHAJA yer...coz byk2 nnt pening juri ~ DONE

4) Ceritakan kenapa gambar tersebut d'anggap SWEET utk korg.. ~ DONE

5) Jadi follower untuk blog IBU & blog MYTOMEIOUTLET  ~ DONE

6) Letak banner yang dicipta khas (gambar d'atas) diruang sidebar korang semua ~ DONE

7) Letak tajuk sperti d'atas jugak yer..Make sure ur entry link back to mine ~ DONE

8) Tarikh tutup penyertaan 29hb Januari 2010

9) Last skali,tinggalkan korangnye penyertaan kat dalam comment box entry ni k..

itu jer...senang je..


Gambar yang dipertaruhkan ....


Nama Anak: Muhammad Farrihin Firraus
Nama Ibu : Afidah Arif
I am a working mommy , while i m doing this entry ( time now 6.45 pm)  ,  i am still at the office waiting for my work to be finished and went back home . ada byk gambar saya dengan farrihin . tapi saya tersentuh bila terpandang gambar nie . me carry farrihin while he's sleeping dan saya cuba elak habuk pasir menyentuh mukanya bila angin pantai teluk cempedak bertiup . As a mother i always wanted to be with him every day , every night .. tapi apakan daya... saya ade tanggungjawab lain.. kalau lah saya boleh bawak dia ke mana2 je saya pergi Chenggini...


P/S: selalu kata kat farrihin.. masuk balik la kat perut mama...  kekeke

5 comments:

** Perfect Love ** said...

Alaaa touchingnya gambar ;-)

mummyseri said...

ye la suke tgk pic ni..comel je farihin tido tu..good luck..

alinalan said...

Nice photo...sweet & touching. Good luck dear!

yatie chomeyl said...

sweet gambar neh, serlah kasih syg ko kat farihin..good luck dear

e!ya said...

salama aii tq join so gd luck

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...