Followers

Thursday, April 1, 2010

Farrihin dapat hadiah

Hadiah da lama sampai .. tapi baru nak buat entry.. ahaks...


hadiah dari  momma mia..





mula dapat hadiah x reti nak bukak hadiah .. macam macam  cara dia buat sampai aksi Wrestling  and sumo sume kuarr ( baju n suar kotor sebab baru abis makan askerim cekelat)

so mama gunting sket pembalut hadiah bagi senang dia buka





bile da dapat buka hadiah dia kate wow weeee




bile box da dibuka.. sume sampah2 kertas balut hadiah dia masuk ke dalam box

tapi dia x puas hati lagi and .. dia keluarkan balik kertas balut hadiah , dia plak masuk dalam box ..

'
'
'
'
'


:P  . farrihin nak tido kat sini ke ?? 


Thanks Momma Mia...

p/s : gambar kurang memuaskan., kerana guna camera hpE71 yg hampess .. nie yg ingat nk buy E72 nie??...

11 comments:

unlisted_one said...

hehe,..comel je si Farrihin duduk dalam box tu. muat pulak tu.

[-suziey-] said...

umangaihh dasat btl aksi bukak hadiah..ekek:p ngam2 je kotak tu utk farrihin menyorok dlm tu..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

hahaha...lawak tul farihin ni...dalam kotak pun nak masuk...budak2 kan..

firahadifa said...

unlisted one ,
kekkeke

suziey,
tu dah kumpulkan sekuat tenaga bukak tue..

ayu..
tu la pasal...

yatie chomeyl said...

haha kreatif si farrihin gi masukkan badan dia dlm kotak ;)

** atie + aisyah ** said...

wahhhhhhh... bestnye adiah...

Ieda Al-Habsyi said...

wah! besarnyer kotak hadiah, c comel pon boleh masuk, bestnyer dpt hadiahkan :)

ita cutevirus said...

farrihin masuk balik dalam kotak tu...
pastu mama balut... & poskan balik kat momma mia... hikhikhikhik...
aduyai farihin ni klakar betol... sok² kalo mama nak carik farrihin, mama da tau yg farrihin nyorok dalam kotak tuh...

shakeymirza said...

hehhe..kelakar la farihin ni

Nana said...

mcm2 aksi farihin nk membuka adiah hehe

CatlinaFly said...

cantiknye hadiah dia..e-ein ade gak box gitu tapi free punye from syarikat insurans hik hik..itam je kaler dia..

tahniah ye atas pembukaan golden horse cosmetics..all the best!

psstt, kalo nak tempah poster roger2 k..leh tgk kat kedaigambar k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...