Followers

Wednesday, April 8, 2009

Di suatu Pagi ...

Note: Gamba ini diambil masa farrihin masih blm gunting rambut


1. Macam nie la pesen farrihin tido hari-hari.. sejak farrihin jatuh hari tu dah jarang letak farrihin tido atas katil. unless kalau mama or abah yg hadang . tapi farrihin nie sangat lasak , mama pernah terbangun malam tengok farrihin sedap tido kat tepi pintu. Aduh.. kalau ade pertandingan guling mengguling masa tido, memang kena daftar nama farrihin. comfirm menang!

2. Dah nak bangun . Biasanya kalau mama kejutkan farrihin susah sikit nak bangun, makin digerak makin tido.. so bab kejut mengejut nie mama serahkan pada abah.



3. Uih... nembang nyer idung.... Tengok tu.. air liur basi pon ade lagi.. keke .....Memang rindukan bau masam farrihin masa nie..



4. Masih ngantuk lagi ke nak??... yg bestnyer farrihin nie x meragam bila kena gerak.. tapi masih mamai2 lagi tu...



5. Dah mula merangkak. maksudnya da sedar 100%. dan mula mencari2 kerja untuk pagi nie.. ade la benda yg dihajatnyer ..




6. Senangnya dalam hati.. perut da kenyang makan breakfast mama tadi.. now bole la pi mandi..

4 comments:

momentinlife said...

Pid...
owh God.. aku xtau nk kata apa.. =)
sgt2 comel prangai dia.. biel la aku nk jumpe dia.. huhu

inas said...

salamz...

kak pid.
subhanallah, cahaya mata yg indah. syukran.. semoga anak kak pid cpt belajar ilmu dunia akhirat. :)

inas br je publish blog inas.
http://hidupinas.blogspot.com/

aritu guna frnster.

Jard The Great said...

waaa.. pagi2 macam tu ek muka mamai die?? hehehe...

gler comel!!

[-suziey-] said...

comel nye farrihin..klako plak tu gelagat dia ;)

hai fidah..salam singgah :) thnaks for your vote for aQeel.. :)

lets exchange link:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...