Followers

Friday, May 7, 2010

Tag : Selamat Hari Ibu

saya telah di tag oleh ummi farish




Letakkan gambar anda bersama ibu anda. Tak kesah candid atau pose.



Ceritakan apa yang berlaku dalam gambar ni.

gamba nie masa saye belum kawen .. dulu mmg banyak gamba dgn ibu .. suke sangat ambik gamba dgn ibu .. mase ibu tengah makan , nak sembahyang , habis sembahyang, tengah masak , tengah duduk2 , tengah sapu lantai , tengah nak tido .. sampaikan ibu baru bangun pon sempat nk bergambar dgn dia ..

tapi lepas kawen... da kurang gamba ngan dier :(

tau nape i notis??

sebab i tengok folder gamba i tahun 3 tahun lepas , tak de pon gamba ngan ibu berdua.. tapi before tu.. belambak2 gamba ngan ibu ...sebabnya .. tak banyak da aktiviti yg kami lakukan bersama... rumah da asing2... uwaaa.. rase cam nak nangis!!
aduh sedeynyer.. harus bergamba dgn dia lagi macam selalu...


Tag 5 orang (kalau nak banyak pun boleh)

i nak TAG semula my blog friends..siapa my blog friend ? you , you and you who read this entry , yesss you! .. you are my blog friends!.. so post this tag at ur blog.. and show to ur mom how much you love her..

6 comments:

faye said...

I love MY MOTHER........<3 sarang He

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

i love my mak.......

mak...ayu rindu...

bila nak dtg JB ni???
(bertuah punya anak...balik kg malas..suruh mak lak dtg sini..huhuhu)

tuntutan keje mak...

[-suziey-] said...

huhu..mcm touching la plak baca ur story..mmg smaa la kita..bila dh kawen lain kan..kurang dh aktiviti brsama mak..

happy mothers day..

mygoldpen said...

rindu kat mak..aku nk wat gakla tag ni :)

Asya said...

anda di tag , siapkn sblum 20 mei yer:

http://fasyafrina.blogspot.com/2010/05/contest-senyuman-paling-menawan.html

~~@lyci@~~ said...

wah.. beshlah..

alycia nak buat gaklah tag ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...