Followers

Saturday, February 5, 2011

long pause II

im back !... im back ! .. im back !!

firahadifa @ blogspot akan kembali beroperasi seperti sediakala bermula minggu depan !

maaf atas segala kesulitan 


next update 

1. cerita UK yg tak sudah2 lagik

2. cerita Desert Safari Part2 yg tergantung 

3. cerita dubai gathering yg dah basi 

4. cerita farrihin situ , sana , sini 

5. and me , me , me !


tungguuuuuuuu




4 comments:

Peri PiA said...

miss u!!!i dah lame xsinggah sini..sorry :D

missed so much story here

Liza said...

happy tuh :) happpy gak dpt dgr cerita u..

Farra Dhelina said...

welkam bck!

fa10 said...

hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...